Véletlen felállítás a tengerparton, Fajszi Bence: Biciklivel a Baska tetejére, avagy 400 kilométer az Adriánál – Horvátország – 2015

Revizor - a kritikai portál.

Szádrév Az öböl körüli út a képen a háttérben is látható autópályának köszönhetően kis forgalmú, gyönyörű fehér sziklába vájt Véletlen felállítás a tengerparton sok apró stranddal tagolt.

A strandok általában betonozott parttal rendelkeznek. Számításaim szerint így méter közötti magasságból vetheti a habokba magát a vállalkozó szellemű vagány.

Hol éri meg nyaralni a Balkánon? | #moszkvater

Szádrév parti út Szádrév strandok Mi győzködtük egymást egy ideig, hogy próbáljuk ki, de mivel még hosszú volt az út és sok tekerés várt ránk nem akartunk erre időt pazarolni. Na jó, ez csak a kifogás, valójában mindhárman nyúlbélák voltunk, és féltünk leugrani.

A Krk híd előtt csatlakozik be az általunk kerekezésre használt tengerparti út a hídhoz vezető nagy forgalmú útba. Csak úgy dübörögnek a német rendszámú lakóautók. A kerékpárral való átkeléshez nem kell hídpénzt fizetni, de csak az útesttől szalagkorláttal elválasztott keskeny kis járdát használhatjuk.

A széles kerékpáros táskáinkkal alig férünk el ezen a járdán. Nagy ügyesség kell, hogy végig tekerjük mind az métert, mely a híd hossza. Krk-híd Krk-híd 2. Ezt a hidat ban adták át, és akkor ez volt a világ leghosszabb betonból épült pénisz napraforgóolaj. Az úttest a vízfelszín felett méter magasság közt húzódik, így a keskeny járdáról letekintve szinte vonz a mélység.

Tériszonyosoknak nem ajánlott.

hypospadias műtét után nincs erekció

A híd sziget felőli oldalán sziklába vájt útvezetéssel találkozunk, melyet követően egy fennsíkon hatalmas autóparkoló van. Ott a sziget panziósai nyüzsögnek, és a megálló turistákat rohamozzák ajánlataikkal.

Minket több német és angol utazó is megállított, hogy látták amint a hídon tekertünk. A kocsiból ülve aggódtak az életünkért, nehogy a viharos szél belesodorjon minket a tengerbe.

A mi átkelésünknél is igen erős szél fújt, de szerencsére hátulról a szárazföld felől.

Christo halálára

A sziget főútján hatalmas forgalom közepette tekertünk kb. Út Cizici felé A táj gyönyörű, a háttérben a zöld növények közt a tenger kéklik elő. A szárazföld felől gyakran lecsapó Bora miatt, valamint az egyébként is erős szél miatt a növényzet érezhetően alacsonyabb, mint a szárazföldön eddig tapasztalható volt.

Autóval alig találkoztunk, míg Cizici tengerparti faluig nem érünk. Ott pucér német öregemberek Véletlen felállítás a tengerparton ránk a tengerparton.

Nem tudjuk megállapítani, Véletlen felállítás a tengerparton ez most valójában naturista strand, vagy csak a 60 feletti germánok dobálják le magukról kötelezően mindenhol a textilt. Ebből a faluból kifele tekerve látjuk meg először a mediterránemuban olyan hangulat feldobó természetesen növő kaktuszokat egy telek kerítése mellett.

Kaktusz Cizici és az öböl szemközti oldalán fekvő Klimno falu közt az út az öböl lápos oldalát kerüli, ahol egy hosszú móló vezet a lápon keresztül a nyílt víz irányába. A mólóra feltekerve azzal a furcsa ténnyel szembesülünk, hogy a mólón addig négereknek nézett emberek mind az europid rasszhoz tartoznak, csak valami misztikus indíttatásból a fortyogó büdös lápban, mint ogrék hemperegnek, aztán örömittasan a mólón heverésznek.

Mivel az ogrék főként nők voltak, így feltételezem, hogy a sárnak valamiféle szépészeti hatása lehetett.

pénisznövelő orvosok

Mint utóbb utána olvastam, ezt a részt homokos strandként hirdetik. Nekem csak a láp maradt meg, homokra semmi sem emlékeztetett.

mekkora Hitler péniszmérete

Aztán találtam egy cikket, hogy az itt lévő homokos strandon lévő sár bőr és ízületi gyulladás csökkentő hatással bír. Na, mondom én, hogy nem homokos strand ez, hanem csak láp.

A láp Klimno kedves kis városába betekerve a tengerparton egy, közvetlenül a tengerbe nyúló terasszal rendelkező étteremben állunk meg ebédelni.

Restauran Zal kedves a kiszolgálás, finom az étel, és pazar a tenger és a távoli szárazföld hegyeinek látványa. Két Mismas és az elfogyasztott tengeri herkentyűk után emelkedett hangulatban földúton folytatjuk tengerparti kalandozásunkat Silo faluig.

Kocsival is járható a földút, csak nehezen. Földút Silo Itt véletlenül akadunk bele a falu központjánál található homokos strandba, aminek neve Pecine beach. A parton ingyen használható öltözők, zuhanyzók állnak. És a strandtól a falu szélén lévő kikötőig hangulatos sétány is vezet. A víz tiszta, és tényleg homokos az aljzat is. Bent a tengerben felfújt mesterséges sziget ringatózik, ahova beúszva arról Pazar fejeseket lehet ugrálni.

Fürdés után a kikötőig elkerekezünk, majd tovább egy búvárbázis mellett a Silo melletti félsziget sziklás kiugró nyúlványára.

tetemes pénisz

Csodás és egyben megkapó is a látvány. A sziklákkal borított félsziget elkeskenyedik. A sötétkék tenger gyönyörű keretet von a lenyugvó nap fényében vajszínűen csillogó félsziget sziklái köré. A már kezdődő szürkületben egyre nagyobb tempót diktálva Polje falun keresztül tekerünk, majd egy termékeny síkságon haladunk Risikán át Vrbnik felé.

mit tegyen, akinek kicsi a pénisz

Vrbniknél nem balra a falu felé, hanem jobbra kanyarodunk, mert el akartuk érni a Krk városból Baska irányába vezető es főutat. Silo Jó lett volna az esti Vrbniket megnézni, szerepelt is az útitervben, de Baskába mindenképpen még aznap szerettünk volna eljutni, és a reggeli macskajajból adódó megcsúszott elindulásunk levét most kellett meginnunk.

A es útra kiérve nagyobb forgalommal szembesültünk. De még nem is ez volt az igazi probléma, hanem az a 15 kilométeres folyamatos emelkedő, amit egy kiadós tengeri fürdés után nehezen fogadott elkínzott izomzatunk. Az Obzova hegység méter magas csúcsa közelében vitt az út. Mivel korom sötét volt, csak abból éreztük, hogy már igencsak magasan lehetünk, hogy a hideg szél egyre erősebben fújt, és a párás tengeri levegőt kristálytiszta hegyi levegő váltotta fel.

EUR-Lex Access to European Union law

Mi meg izzadtunk mint a pej lovak. A csúcsot követően több mint 10 kilométeres jutalom gurulás következett egészen Baska üdülőfaluig. Mivel este 11 volt, így egy apartmanos sem adott ki nekünk szobát. Arról nem is beszélve, hogy mikor megtudták, hogy csak arra az éjszakára akarunk maradni mindegyik hangosan kiröhögött bennünket.

Index - Mindeközben - Véletlen katapultált egy vadászgépből egy 64 éves francia nyugdíjas

Aztán az egyik jobb érzésű javasolta, hogy itt van a falu határában a Zablace kemping. Oda betekerve csak ámultunk, hogy milyen szuper kempingre akadtunk. Gondozott növényzet, csodás utacskák, szép fű. Aludjunk sátorban?

GYENGÉDEN ZAVART KELTŐ ELEMEK

Vetődött fel a kérdés. Volt nálunk! Készültünk ám! Megkérdeztük az árakat, és egy mobilház nem volt sokkal drágább mint a sátorhely egy éjszakára.

Jön a dugódíj, kell ez nekünk?

Na, jó azért drágább volt, de negyvenen túl ha teheti elkényelmesedik az ember. És mit számít az a két-három ezer Forint különbség, ha a kényelemről van szó! Na meg persze arról, hogy ha este el akarunk menni gyalog piálni, akkor jobban járunk, ha a mobilházba elzárjuk a bringákat, és nem a sátorban hagyjuk. Elfoglaltuk a mobilházat, ami szép és, tiszta volt.

Mobil ház Baska Gyorsan lezuhanyoztunk, és bevetettük magunkat a Baskai parti éjszakába. Gyönyörű parti sétány, hemzsegett a nép szeptember vége ellenére is. Kocsma, étterem egymás hegyén, hátán. És az egyik tengerpart bisztróban még többen ültek, mint általában a többiben.

Menjünk ide, jó lehet. Kiderült a vonzerő. A boltban 9 Kuna egy sör, itt 10 Kuna volt egy 0. Hallelúja, ma is elázunk! Egy kiadós sörözés után bevettük magunkat az óváros kacskaringós sikátoraiba.

Olyan kellemes hangulata volt, hogy mindhármunkat magával ragadott. Baska sikátor A városka kempingel átellenes végén lévő kis öbölben kacsáztattuk a köveket, majd visszaballagtunk a mobilházhoz.